Tema: Re: Trisluoksnės parketlentės Ąžuolas (STRUCTURE)
Autorius: E, a girdz?
Data: 2009-06-25 15:54:52
na ne visai teisingai supratai. istorija kokio pusmecio senumo, sutrumpinta
tokia:
pradejo kliut grindu ishvaizda bute. ir erzino truputi grindu savybes.
todel sugalvojau padaryt taip: atsinaujint dar karta alyva dabar, veliau dar
kita karta.. bet po kokiu 5 metu, kai reikes daryt kosmetini buto remonta
nuimt alyva ir ishsilakuot.

susiradau kas tai daro uz kiek ir pan. pradejau ryskintis galus ka ir kaip
daryt. susizinojau kaip dazhnai tai reikia daryt (tas turbut buvo
nemaloniausia ishgirst).
tada ir islindo, kad jei atnaujinsiu alyva - tai lakuot nebegalesiu, kas
irgi buvo nemalonu zinant mano plana (bet cia jau mano problemos). kad
reikia visa plota dengt, nes siules vis delto matysis.