Tema: Re: Trisluoksnės parketlentės Ąžuolas (STRUCTURE)
Autorius: kiesh
Data: 2009-06-25 15:03:50
man labai norisi alyvuotu, kadangi visai kitaip medis atrodo.
snekejau su keliais alyvuoto azuolo grindu naudotojais - visi neturi
priekaistu. gal kiek ir daugiau devisi, bet nuo to vaizdas tikrai
neprastesnis. Aisku, jei esi labai pedantiskas - tai bet koks taskiukas
nervus gadina. Bet man tas nusidevejimas tai tik naturalumas.
Nu pvz lakuotos parketlentes kur dabar gali nupirkti po 59,99 - tai vaizdas
tikrai kaip kokio laminato... Jokio naturalumo. Ir tikrai aliejuotas
pavirsius tamsesnis, sodresne spalva tarkim azuolo, o lakuotas - sviesesnis.
Aisku - cia skonio reikalas...
Sau galvoju rizikuoti deti alyvuotas. Dabar ir alyvu yra ivairiausiu
israsta. Girdejau, kad Bona kazkoki super duper alieju su priemaisom
isleido. Gal kiek geresnis.
Nu o del vandens - tai nezinau... Turim nemazai alyvuotu baldu. N metu
naudojam. Buvo ir issipyle, pavalai su dregnu be jokiu ten valikliu, ir
viskas ten gerai su tuo pavirsiumi.Nieks ten nebala.Gal tai turi itakos,
kokia alyva naudota?...