Tema: Re: Trisluoksnės parketlentės Ąžuolas (STRUCTURE)
Autorius: E, a girdz?
Data: 2009-06-25 15:28:01
> rimtai tokia kaina susidaro?

reiktu tixlint jei visiskai rimtai. man siaip su atmintim blogai, tai
negaliu garantuot. tuoj va kas ateis ir pataisys, nepyksiu.
zinau kad man skaiciuot buvo nemalonu, bet cia gal asmenines savybes.
ir be abejo darant paciam - kaina dar kita manau.

> na, taip reklamose kaip tik pabrėžia, kad galima ir jokių sudūrimų
> nesimato.
na man taip deste grindu meistras, kuriuo ash pasitikiu, nes ash jam pinigus
grudau o jis stume atgal ramiai aiskindamas kas ir kaip.

va skaitau kazkas ir su skuduriuku itrina :) kocmocas vienok.. skuduriuku,
tu tik pagalvok ko sviete buna :)