Tema: Re: Trisluoksnės parketlentės Ąžuolas (STRUCTURE)
Autorius: E, a girdz?
Data: 2009-06-25 15:19:02
kodel viskas blogai - alyva yra daug graziau man asmeniskai...
tik jei zinociau ka zinau apie prieziura, niekad ju nebuciau esmes, nes
nemegstu rupesciu kuriu galiu ishvengt :)

blogai tai, kad detali informacija perkant nera pateikiama.
va pvz svetainej vienoj isprudinta "Alyvuota mediena  idealiai tinka
patalpose, kur didelė drėgmė – vonioms ir virtuvėms. (...) Alyvuotas grindis
reikia saugoti nuo vandens." truputi prasilenkia su logika, ar viskas ciki?
jei kas man butu pasakes:
- kad per 10 min balute vandens taip isigeria i grindis, kad lieka juoduliai
porai dienu (ilgiau nebandziau laikyt)...
- kad jas atnaujinti reikia kas metai uz (nepamenu tixliai) ~30 lt kvadrata
- kad atnaujinant mazesniais gabaliukais (kaip pakviesti profesionalai puse
lupu prasitare) lieka sudurimai, priesingai nei teigiama reklamose