Tema: Re: Trisluoksnės parketlentės Ąžuolas (STRUCTURE)
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-25 15:48:21
jo tu manai kad darbinis virtuvinis stalas kencia maziau nei grindys?
Imho tiek dregmes, tiek bruzinimo kempinemis, tiek pjastymo be lentutes ir panasiai stalas patiria daugiau nei grindys. Ir ka stalui nieko, pasveiti, su skudureliu (vel pradesi tyciotis, kad su skudureliu, bet taip jau yra) itrini alyva ir vel kaip naujas. Azuoline pjastymo lentute jau 10 metu droziam iskaitant studentavimo laikus kai keptos bulves buvo duona kasdienine ir man ji tokia pat grazi kaip ir nauja :)
O del meistrelio, tai jei jis visa gyvenima dirbo su lakuotomis grindimis, tai zinoma nenores prasideti su alyva, jei matys, kad uzsakovas problematiskas, arba nera isitikines savo sugebejimu atlikti ta darba. Naturalu, taip ir turetu elgtis rimtas specas, tik gal reiktu perspeti kokios tokio atsisakymo priezastys :) Arba mato, kad klientas nori to ko negalima pasiekti su alyva :)

T:)