Tema: Re: Trisluoksnės parketlentės Ąžuolas (STRUCTURE)
Autorius: E, a girdz?
Data: 2009-06-25 13:55:40
Jei zinociau tai ka zinau dabar - alyvuociu niekada nebuciau dejesis.

O zinau stai ka:
1. labai bijo vandens, reikalingas spec. valymo budas su spec. priemonemis
jei rupi isvaizda ir ilgalaikiskumas
2. rekomenduojama atnaujinti alyva kas puse metu, blogiausiu atveju kas
metus.
3. jei nors karta padarysi punkta #2, gali pamirsht idejas kadanors jas
nusilakuot. i lentu tarpelius pribega alyvos ir lakas ateity nebesilaikys
4. jei esi mates kur nors nusitrynusi laka dazniau vaikstomose vietose, tai
zinok kad namuose tai atsiranda po kokiu 6 metu anksciausiai. su
alyvuotomis - pamatysi si efekta po 1 metu.
5. lakas grindims suteikia stiprumo, atsparumo smugui. alyva - ne. pas mane
sudetas alyvuotas balintas azuolas, tai rimtesnis daiktas palieka rimtas
skyles.

del visu siu priezasciu alyvuotos dangos rekomenduojamos viesoms erdvems o
ne butui / namui. alyvos atnaujinimas nesudetingas, kai tenai negyveni, bet
to rezultatas greitas ir aiskiai matomas.

as asmeniskai dabar laukiu kelis metus, kol alyva galutinai apsideves, tada
lakuosiu.