Tema: Re: Xiaomi siurblys robotas
Autorius: Sarunas
Data: 2017-09-12 15:36:24
V7 ir gerai traukia ir sluoste tampo...turi BT... tiesiog nustebes kiek
visokiu puku ir plauku pritraukia.
Per du metus pakeiciau jau 2 sepetelius (buvo ideti atsarginiai) ir hepa
filtrus gal tris.
Darbuojasi toliau. Pirkau is gearbest per DHL... atrodo viso buvo 150eur.

"Jonas"  wrote in message news:op8gfa$ks7$1@trimpas.omnitel.net...

Šitas neturi apatinio šepetėlio labai didelis minusas. Apatinis labai
gerai kilimus iškedena ir šiaip šiukšles valgo.
Jei reikai dar mazgotės tai v7spro manau geriausias variantas jei
nereikia tai a4/6. šiaip pas ilife price/performance manau pats geriausias.