Tema: Re: Xiaomi siurblys robotas
Autorius: Jonas
Data: 2017-09-12 15:18:32
On 9/12/2017 2:46 PM, ap wrote:

> Iš EU warehouso, nereikia muito mokėti.

Reikia. Kinai nesumoka mokesciu kai prekes iveza i EU. Importo mokescius
galutinis gavejas turi sumoketi. Pas kinus aiskiai parasyta jog
mokesciai pirkejo atsakomybe.
Tai panasu jog muitine tokius bairius jau zino. Be to siuntos ateina
pazymetos lipduku jog neatitinka EU kazkokio ten straipsnio ir sekmes
dalykas jog muitine to nepastebes.
Va paskutine siunta is UK gearbesto warehouse. Teko pagal pilna programa
susimoketi RS661285444GB ir cia ne pirmas kartas taip.
Man dabar atrodo jog lengviau is kinu praeiti be muito negu is EU. Aisku
siust ne per DHL reikia o paprastu pastu.