Tema: Re: Re:Xiaomi siurblys robotas
Autorius: bezas
Data: 2017-09-05 09:45:53
Vazineja po visa plota, nieko nereikia nesioti. Gudresni turi
 virtual wall kurios nekerta. Vienintelis dalykas kuo reikia
 pasirupinti karts nuo karto iskratyti siuksles. Uzstatai taimeri
 kad pasileistu nustatytu metu ir viskas. Aisku kojines reikia
 susirinkti :) bet cia 2x win nebesisvaido ant zemes visokie
 laidai.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/