Tema: Re: Xiaomi siurblys robotas
Autorius: bezas
Data: 2017-09-05 10:02:43
Tas random vaziavimas gal nera ir blogai. Nes kiekviena kart prie
 siurbimo vietos ypac kampam aktualu privaziuoja vis kitu kampu ir
 kita kryptimi. Dirbs tai tikrai ilgiau bet kai ne paciam dirbti
 tai dzin.

Protas butinai reikalingas kai didele kvadratura 150kv ir daugiau
 nes tie gudresni jei neissiurbe visko tai sugeba grizti
 pasikrauti ir pradet siurbti kur baige.
Dar auksti gal verta paziureti ar visur palys po spintelem ar
 sofkem juo durnesni tuo zemesnis.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/