Tema: Re: Re:Xiaomi siurblys robotas
Autorius: Dovydas
Data: 2017-09-05 08:51:40
o jie sugeba po skirtingus kambarius vazinet, na kad visa buta issluotu?
tarkim palieku koridoriuj ir jis po 3 kambarius zuja ar juos reikia pernest
is kambario I kambari?

"bezas"  parašė naujienų news:ooji25$b41$1@trimpas.omnitel.net...

Pats ilife a4s turiu pas kolega xiaomi. Tai tik komentaras buvo
kad xiomi daug daug garsiau veikia nei ilife.
O siaip tie siurbliai tai afigienas dalykas man. Nezinau ar
reikalingi visi tie bells and whistles. Siaip pagrindinis darbas
siurbti o siurbia jie tikrai gerai. O kaina 2-3x mazesne nei
premium siurbliu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/