Tema: Re: Xiaomi siurblys robotas
Autorius: Tamuto
Data: 2017-09-08 22:02:43
Yra iLife 5s - superinis daigtas. Metus laiko pyska vargo nemato, kaina ~100
Eur. Samsungai iRoomba tokio pat lygio min 500 (du sepeteliai, etc).
Plastikas kokybiskas, batarke uztenka 2,5 val darbo. Vienareiksmiskai
rekomenduoju. Xiaomi nebandes, bet jo kaina vs iLife nekazka.
Gearbeste abu ziurek.

Tamuto

"Rimas"  wrote in message news:oojeus$80l$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kas prilaikot ant ūkio?
Atsiliepimai kokie?

Yuotuba žiūrėjau, ale vos ne pigesnis variantas neato botvac connected
(kuris ir ne stebuklas),
tik 1.5-2x pigesnis.

Kadangi vis dar gaila pinigo tokiam daiktui (man dar vis nereikalingas)
tai dairausi į kažkokius "poor man" variantus :)
Kažkodėl noriu, kad mokėtų mapint ir valdytųsi iš tel.