Tema: Re: Xiaomi siurblys robotas
Autorius: bezas
Data: 2017-09-06 13:55:24
Siaip asmeniskai nera buve jog negriztu i vieta cia gal nuo
 labirinto namie priklauso.
O baterijos ten juk centus kainuoja. Pas ilife 3x 18650 pakas
 dedasi. Kolkas metai naudojimo nieko blogo nepastebeta. Tai imt
 super protinga ir brangesni robota tikrai neverta tiketis jog ant
 bateriju susitaupys.
Siaip idomu kaip tie protingi laser guidance tarp visokiu kedziu
 ir stalu nardo. Ar lengvai sugeba suprast jog jiems ten nera ka
 veikti ar vistiek bando pralysti ir valyti.
Mano nuomone toks daiktas turi gerai veikti ir neknist proto. O
 kaip tai padaro tai ne mano reikalas.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/