Tema: Re: Xiaomi siurblys robotas
Autorius: bezas
Data: 2017-09-05 10:48:36
To siurbimo garso praktiskai nesigirdi. Pirma kart kai ijungem
 galvojom jog nesiurbia. Toks elementarus white noise eina tv
 ziuret tikrai netrugdo. Nepalyginsi su standartiniu rankiniu
 miele siurbliu kai noredavos kuo greiciau isjungti.
Ilife naudojam ne ant max galingumo ant max kazkiek garsiau uzia.
 Max deklaruoja ~60db. Xiaomi quite mode ~60 berods o max 70db, o
 standart kazkur per viduriuka speju. Tas xiaomi tai kolega sake
 jog garsiau dirba aisku ir max galingumas jo didesnis.

Salas <salas@inbox.lt> Wrote in message:
> Nu nevisai dzin, jei siurbia tada, kai tu telika ziuri :)

nesiurbia ilife geras sprendimas visai entry level kain? kategorijoj.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/