Tema: Re: Kokia danga virtuves grindims?
Autorius: BR
Data: 2017-08-25 10:20:21
Gal ir nesusidomesi, bet pries 6 metus bendravau su ex LT kino studijos dekoraciju darbuotoju pensijoje. Jis pasakojo kaip kazkada del filmavimo kure ploksciadugnes platformas plaukiojimui ezere.
Veliau pats pasidare sau tikra tokia valti 2.5x5m. Laiko ignalinos ezere. Na ir paplaukiojome juo. El.variklis, furos akomas. Stabilumas ispudingas. 11 zmoniu sulipome, valtis net nepajuto. Plaukiojom visa diena.
Konstrukcija berods sumustinis spec.fanera-putplastis-spec.fanera, ~30cm borteliai

Zo sake, kad turi kruva prasymu padaryt 1.5m plocio tokiu, transportuojamu su priekaba. Bet - nebeturi jegu, amzius.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/