Tema: Re: Kokia danga virtuves grindims?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-23 16:22:26
2017.08.23 16:15, Sail rašė:
> Kas be ko, be darbo ir rizikos nieko nebus.
> Moraliskai tam pasiruosta.
>
> Supratimas, kad baldus reiks po nuomojimu ismesti ir karts nuo karto
> keisti, o sienas perdazyti - irgi yra.
>
> Cia ne pirmas isnuomotas butas, dukters irgi nuomojamas.

jo, tada gaaaaal ir nieko ideja, nes 2x butams yra maziau nei 2x
administravimo

> Dviraciu gamint nenoriu, nes kuo daugiau ju bus, tuo labiau jie bus
> smaugiami reglamentavimo. Maniskis drasiai palenda po motorines
> transporto priemones apibrezimu, ir teoriskai reiktu vazineti tik
> keliais, pirkt draudima, turet numerius ir t.t.
>
> Kuo maziau tokiu priemoniu bus turinciu, tuo daugiau laisves man :-)

tu manai, LT kalibro startupas gali itakoti kazka apart savo nuosava
maza bizneli???

tiesa, pasiulymas rimtas, pagalvok. pats tokia ideja uzsikretes, tik ne
gamyba sau, o gamyba kitiems - tsakant, menas turi but monetizuotas
yra toje nishoje mazesniu nishu, kur galima sekmingai isiterpt -
galeciau beveik lazintis, kad bus daug smagiau nei chatos nuoma