Tema: Re: Kokia danga virtuves grindims?
Autorius: Sail
Data: 2017-08-21 16:29:50
Kaina buvo adekvati stoviui.

Administruot vienoj vietoj man patogiau.

Plius vieta tenkina mano pasirinktus kriterijus. T.y. mano supratimu tokiam
bute norint galima ir gyventi, nera visiska skyle (vietos prasme).

Butinybei esant prastumti bus galima. Galu gale sunus uzaugs, jei reiks
gales gyvent salia sesers (jei ji ten kada isreiks nora gyventi).