Tema: Re: Kokia danga virtuves grindims?
Autorius: bzik
Data: 2017-08-17 09:30:43
ne restoranas ir kol kas rankos nedreba :)
Prisilaisto labai retai, kažką stambaus plaunant per didele srove. Tuomkart
ir nuvalai. Standartiškai plovimas indaplovėj.
Labiau besitaškančius dalykus kepam arčiau sienos, kad valyt stalviršį, o ne
grindis.

"Sail"  wrote in message news:on3clk$ij7$1@trimpas.omnitel.net...

I laminato tarpus vanduo / riebalai nepatenka?

Laminata sudeti paprasta ir ne taip jau brangu, bet nesu tikras ar laikys
jis nuomojamam bute.