Tema: Re: Kokia danga virtuves grindims?
Autorius: Sail
Data: 2017-08-23 16:15:18
Kas be ko, be darbo ir rizikos nieko nebus.
Moraliskai tam pasiruosta.

Supratimas, kad baldus reiks po nuomojimu ismesti ir karts nuo karto keisti,
o sienas perdazyti - irgi yra.

Cia ne pirmas isnuomotas butas, dukters irgi nuomojamas.

Dviraciu gamint nenoriu, nes kuo daugiau ju bus, tuo labiau jie bus
smaugiami reglamentavimo. Maniskis drasiai palenda po motorines transporto
priemones apibrezimu, ir teoriskai reiktu vazineti tik keliais, pirkt
draudima, turet numerius ir t.t.

Kuo maziau tokiu priemoniu bus turinciu, tuo daugiau laisves man :-)