Tema: Re: Kokia danga virtuves grindims?
Autorius: Sail
Data: 2017-08-21 16:08:35
Ten nuomai bus, investicija ir tiek. Kad pinigai be prasmes nesivoliotu, nes
jie i suda virsta visai smagiu greiciu.

Remonto logika irgi paprasta - vonia ir tulika padaryt normaliai, nes
plyteles sunaikinti nera paprasta, tad turi laikyt.

Visas sienas padaryt dazomas, kad ant smugio galima butu perdazyt ir grazint
prekini vaizda.

Baldai ir buitine technika zinoma piguva, nes visvien ismest reiks.
Virtuve grindys plytelem, nes laiko gerai.