Tema: Re: Fleimas apie pamatus
Autorius: spakainas
Data: 2017-08-18 09:04:54
Oble, dar ir išsisaugojęs turi? :D Tas konstruktorius dabar biškį
dekretinėse, bet žadėjo pagelbėt.
Pas tave čia situacija kitokia, ir klausei "kaip maždaug" daryt. Man
reiks viską susiskaičiuot, preliminariai kas ir kaip aš ir taip žinau.
Bet panašu kad reik surast kas konkrečiai su plokštuminiais pamatais
dirba, nes yra niuansų.