Tema: Re: Fleimas apie pamatus
Autorius: xc
Data: 2017-08-17 14:34:08
Betono kiekį sužinosi tik susiprojektavęs pamatą. Jei namas sunkus
(silikatiniai blokai, GB perdanga ir pan.), pamato plokštė išstorės ir
betono sueis tikrai daugiau.

Iš kitos pusės - betono m3 kaina iš mazgo nėra esminė pamatų plokštės
kainos dalis - susideda ten viskas iš po truputį, tiek XPS/EPS po
plokšte, tiek atvežamas gruntas, skalda ar geotekstilė/geotinklas ir
pan. On the bright side - gaunama iškart gatavos grindys, tai sumetus
viską į krūvą (gręžtiniai pamatai + grindų apšiltinimas + stiažkė vs
pamatų plokštė) tas kainų skirtumas jau ne esminis gausis. Iš minusų -
kadangi komunikacijos jau pakasamos po namu pirmuoju darbu, vėliau
variantas 'ai čia sukeisiu šikpuodį su kriaukle vietomis' ir pan.
sunkiai gausis (jei išvis įmanomas).