Tema: Re: Fleimas apie pamatus
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-08-17 19:40:07
2017-08-17 11:25, spakainas rašė:

> Tai trombavimo metu ir tikrina juk.

Reikia tikrint pastoviai, trombavimo metu. Tarkim trombuoji 1,0m, pili
0.4m tai per visą plotą reiks tikrinti 3 kartus. Ir turėt planą kaip ir
ką tikrinsi. Ir ne tik turėt planą, bet ir suprast ką patikrinai ir ką
daryti toliau.

> Tamsta gal reikalų su plokščiais turėjai konkrečiai?

Ne. Tik senais laikais mane mokė kad tokie gerai labai specifinėms
sąlygoms: kai gruntas prastas ar pastatas lengvas ir pan.

> Turiu aš čia
> vietinių konstruktorių, bet mes daugiau su pramone-energetika, niekas
> tokiom smulkmėm neužsiima normaliai.

Smulkmė visuomet problema. Nesenai ieškojau kas gali stogo gegnių
skaičiavimus ekspertize padaryt - deja ...

--
Bre^Hze^Hęz^Hczyski^H^Hzczykiewics^Hz