Tema: Re: Fleimas apie pamatus
Autorius: spakainas
Data: 2017-08-17 09:24:29
Šalia melioracijos griovys, į jį nudrenuosiu iš po pamatų, tai čia bėdų
nematau. Šiaip miškai ten, pušynai, pelkių jokių nėr. Kiek supratau tai
čia tas pusantro metro gruntinio lygis yra ~daugmaž norma, daug kur taip.

Poliai man biškį nepatinka, nes birus gruntas, reiks gręžt su vamzdžiu
iškart, ten vėl niuansai prasideda. Na ir bendras gylis, xjarint 5
metrus - jau su rankiniu benzininiu ten niekaip, reiks normalaus račioko
ir t.t. Dar išorinėm sienom gal kaip nors, bet ką su pertvarom daryt? Aš
noriu mūryt iš arko - toks durnas nusistatymas, kad sienos turi būt
tvirtos, dalį baldų ten kabinsiu ir pan. Tai vat, stopudovai ten tos
pertvaros man pasės, jei polių nedaryt. O be atskiro pamato pertvaras
ant grindų guldyt vėl kažkaip hz... Gipsines gal dar dar. O jei pagrindą
paruošt rimtai, tai tada jau ir iki plokščių pamatų netoli :D

Plokštiems gi svarbiausia - pagrindą paruošt. Kainuos kažkiek brangiau,
bet kai rūsio neplanuoju, tai atrodo viskas daug paprasčiau. Bet kuriuo
atveju reiks pasiskaičiuot viską.
Dar vienas dalykas - plokščio pamato atveju namo termomasė gerokai didesnė.