Tema: Re: Fleimas apie pamatus
Autorius: Aras
Data: 2017-08-16 22:51:17
O ką, ne tiesą parašė? Pamatus sugalvoja statybininkas, sienų armavimą statybininkas, sąramas parenka statybininkas, perdangų planą padaro gamykla, stogo gegnyną vėl statybininkas. Tai ką daro architektas? perkopijuoja makulatūrą iš projekto į projektą?
Aš suprantu, kad abliai nenori mokėti daugiau už projektą. Bet ir architektai pyderai, nes nieko neaiškina tam abliui apie projektavimo procesą ir už nieką ima bapkes. Pasitaikytų man tokia situacija, tai išmelžčiau tą architektą kaip ožką per karą.