Tema: Re: Fleimas apie pamatus
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-08-17 11:06:08
2017-08-17 09:24, spakainas rašė:
> Šalia melioracijos griovys, į jį nudrenuosiu iš po pamatų, tai čia bėdų
> nematau. Šiaip miškai ten, pušynai, pelkių jokių nėr. Kiek supratau tai
> čia tas pusantro metro gruntinio lygis yra ~daugmaž norma, daug kur taip.

Lygis norma, bet jei tokiame grunte smarkiai svyruoja - nelabai gerai.

> Poliai man biškį nepatinka, nes birus gruntas, reiks gręžt su vamzdžiu
> iškart, ten vėl niuansai prasideda. Na ir bendras gylis, xjarint 5
> metrus - jau su rankiniu benzininiu ten niekaip, reiks normalaus račioko
> ir t.t.

Reik skaičiuot.

Dar išorinėm sienom gal kaip nors, bet ką su pertvarom daryt? Aš
> noriu mūryt iš arko - toks durnas nusistatymas, kad sienos turi būt
> tvirtos, dalį baldų ten kabinsiu ir pan. Tai vat, stopudovai ten tos
> pertvaros man pasės, jei polių nedaryt.

Pertvaroms polių niekas nekala, užtenka tinkamų rostverkų.

> Plokštiems gi svarbiausia - pagrindą paruošt.

Ir patikrint kaip paruošta. O tai santykinai brangu.

> Kainuos kažkiek brangiau,
> bet kai rūsio neplanuoju, tai atrodo viskas daug paprasčiau. Bet kuriuo
> atveju reiks pasiskaičiuot viską.
> Dar vienas dalykas - plokščio pamato atveju namo termomasė gerokai didesnė.

Blogiausiu atveju reikia kažkur padėti 150m³ blogo ir atsivežti ~200 m³
gero grunto.

Pažiūrėk https://bangunamas.wordpress.com/

--
Bre^Hze^Hęz^Hczyski^H^Hzczykiewics^Hz