Tema: Re: Fleimas apie pamatus
Autorius: xc
Data: 2017-08-17 13:31:32
Tikrinama su dinaminiu štampu (jei daryti normaliai). Nuoma iš Goto -
~18 EUR/val. Jei statybos santykinai netoli nuo nuomos punkto, tai
galima per valandą suvažinėti ir pasitikrinti (ten max 10-15 min vietoje
darbo). Jei toli - tai jau reiks palikinėti ~60EUR už dieną.

Trombavimas, beje, ne vienas paprastai būna, 30-40 cm sluoksniais
gruntas pilasi. Tai matavimas gali santykinai išbrangti.