Tema: Re: Fleimas apie pamatus
Autorius: tranzoo
Data: 2017-08-17 10:49:59
normalus architektas projektuoja ne sapnuose, o konkreciai vietai. Ir,
zinodamas vietos ipatumus, projektuoja taip, kad klientui nereiketu galvot
apie pamatus, o belieka parintis tik del duru ir unitazo spalvos.

taip, jie kainuoja brangiau, taip, su jais sunku, bet tai tikrai verta.

va kolega - pries statybas kalbejosi su 20+ architektu, kol rado ant zemes
stovinti. ir kainavo jis ne brangiausiai.