Tema: Re: Re:A+ šildymas ir karštas vanduo
Autorius: android
Data: 2017-08-16 14:52:51
tai o bet kas patikrina kokiai is tikruju klasei tas namas padarytas, kiek jis sunaudoja? Kas
nustato?

Jei nuotoliniu budu - tai siuntei projekta ir viskas? Tai juk tokiu atveju gali buti "teoriskai
arklys, praktiskai - neatsikelia".
Pripiesei moduliuku ant stogo, pazymejei A+, o realiai naudoji 10x elektros ir zvengi