Tema: Re: Re:A+ šildymas ir karštas vanduo
Autorius: MS
Data: 2017-08-16 14:41:36
aš sertifikavausi nuotoliniu būdu, bet pas mane B klasė. Realiai, manau, geraiu bandyti kažkaip išsisukti nei kišti pinigus į žalias nesamones.

Dėl skaičių, man atrodo yra tik reikalavimas, kad namas kvm maudotų nedaugiau tam tikro kiekio energijos. Prisistatai daug saulės modulių ir gali bet kokią lūšną sertifikuoti A+++