Tema: Re: A+ šildymas ir karštas vanduo
Autorius: spakainas
Data: 2017-08-16 12:32:30
Su tais kolektoriais tai ten monkės biznis konkretus gaunasi. Kaip tik
svečiavausi pas vieną to reikalo entuziastą savaitgalį - saulė pro
debesis vos kyšo - granulinis katilas dirba 100%, nes kolektorius tik
iki 41 tesugeba dašildyt (akumuliacinėj talpoj apačioj 43 laipsniai -
todėl iš koliko net neima). Apie jokius 6 mėnesius per metus pas mus net
kalba neina, iš jėgos kokie 3 mėnesiai. Ir tai jei tokie orai kaip šią
vasarą, tai ten gaidys. Atsipirkimą skaičiavo kažką apie 20+ metų.

Gal ten nebent kombinuot kažką - statyt atskirą akumuliacinę talpą vien
kolikui, kad pašildyt vandenį iki tų dvimkelių-trimkelių, tada jį duot į
pagrindinę akumuliacinę ir dašildyt su granuliniu. Dar kažkiek
efektyvumo gal pavyktų išlaužt. Bet jaučiu atsipirkimas tik dar pailgės
nuo tokių bajerių :D