Tema: Re: A+ šildymas ir karštas vanduo
Autorius: android
Data: 2017-08-16 14:38:42
"zalius" tai ne i mano vartus, nieko apie tai nekalbejau ir niekada naudos nevertinau is ideologines
puses. Mano poziuris grynai praktinis-techninis.

Dujos - tai priklausomybe nuo. Plius ivedimas brangus. Susipist irgi gali kas nors, pakainuos.
Kainos gali vartaliotis (politika, rusija). Uzsuks kraneli ir naudosit tik is Independenco

Elektra nuo stogo - autonomija.
Akumus jau reiktu imt ličio jonų, imho (subjektyviai). Galu gale galima naudot keleta furos svininiu
12V akumu, laikys kokius 5 metus vidutiniskai. Nuo ju net tiesiogiai LED apsvietima galima jungti,
be vartymo i 220V kintama.
Keitiklis, valdiklis aisku turi buti patikimi.
Sistemos patikimuma uztikrintu jos paprastumas.