Tema: Re:A+ šildymas ir karštas vanduo
Autorius: BR
Data: 2017-08-16 05:03:57
BR <kam.nereikia@tas.nezino> Wrote in message:
> Tai momentiniai sildytuvai tuomet.
> Yra galingesni sieniniai, yra grazesni delimano is topsopo. Pastarieji daro drungna (silta) vandeni, bet ne karsta. Bet virtuvei pvz karsto ir nereikia.
>
> Sannazgui momentinis tinka, tik reiktu statyt kazkoki keliu litru talpos maisytuva. Esu naudojes be jo - neimanoma normaliai susireguliuot norima vandens t'. Gali nudegint karstas
>
> Jei tik dusams tai imho tinka ir nedidelis el. boileris. Pvz, vienas dviem aukstams, kai dusai vienas virs kito. Kad vandeniui nereiktu toli keliaut. Kodel tu jo nenori?
> [...]

Laikant boileryje ne 60'c, bet 30', talpa padideja iki 30 litru. Jau neblogai. Deriny su momentiniais sildytuvais duse - gali ir uztekti. Ziurint kiek zmoniu kasdien naudos dusa.
Laikant boileri ijungta tik saltuoju metu laiku, t.y, puse metu - talpa dar dvigubeja, iki 60 ltr

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/