Tema: Re: Re:A+ šildymas ir karštas vanduo
Autorius: MS
Data: 2017-08-16 10:22:30
reikia tikėtis kad Systerm kažką netaip suprato, nes kitaip tai neįsivaizduoju kaip sutilpti į tuos 500kWh...
Tarkime, kad pasistatai saulės kolektorių ir 6 mėnesius vandenį turi už 0kWh. Kitus 6 mėnesius šildai su kažkokiu ŠS. 1-2 žmonėm, saikingai prausiantis gal ir galima išsiversti. Aš sunaudoju 10kWh elektros dienai, iš kurių 2kWh boilerio (160L) nuostolai. Į 500kWh net visiškai vandens nenaudodams netilpčiau.