Tema: Re:A+ šildymas ir karštas vanduo
Autorius: BR
Data: 2017-08-16 04:42:18
Tai momentiniai sildytuvai tuomet.
Yra galingesni sieniniai, yra grazesni delimano is topsopo. Pastarieji daro drungna (silta) vandeni, bet ne karsta. Bet virtuvei pvz karsto ir nereikia.

Sannazgui momentinis tinka, tik reiktu statyt kazkoki keliu litru talpos maisytuva. Esu naudojes be jo - neimanoma normaliai susireguliuot norima vandens t'. Gali nudegint karstas

Jei tik dusams tai imho tinka ir nedidelis el. boileris. Pvz, vienas dviem aukstams, kai dusai vienas virs kito. Kad vandeniui nereiktu toli keliaut. Kodel tu jo nenori?
Galima maza boileri naudot deriny kartu su momentiniais sildytuvais.
Ar jis neisipaiso i tuos grafikus?

1 litrui uzvirti reikia 0.116 kwh energijos.
Tai iki 50'c reiks 0.06kwh, palaikymui dar puse tiek (turbut).
Karstam vabdeniui skiriant 500kwh i metus, gauname, kad i diena tu gali susildyt iki 50-60'c ir palaikyt tokia temp
500 / 365 / 0.09 = 15 litr
Nekazka.

System <system@exmaple.com> Wrote in

--