Tema: Re: A+ šildymas ir karštas vanduo
Autorius: spakainas
Data: 2017-08-16 14:48:41
Ne nu tai nepriklausomybė kainuoja. Bus brangiau keliskart bet užtat
savo. Tai čia toks labiau ideologinis klausimas sakyčiau. Aš kai arčiau
žemės, tai mane labiau domina price/performance ir dar kuo paprasčiau
kad būtų.

Dėl fūros akumų tai pradžiai pasidomėk kodėl gilaus iškrovimo akumai
kainuoja keliskart brangiau už mašininius. Elementariai pakaks vieną
kart tuos fūrinius iškraut iki nulio ir reiks naujų ieškot. Būtų viskas
ten taip paprasta, jau visi sėdėtų apsikarstę akumais namuose.

Dar vienas niuansas - užveisus akumų fermą namie - prasideda reikalai su
priešgaisriniais dalykais, priverstiniu patalpos vėdinimu, bo ten
vandenilis gaminasi jei neklystu, gali joBtelt paskui netyčia. Bent jau
logistikos sandėliams krautuvų akumų krovimo patalpoms atskiri
reikalavimai tikrai yra keliami.