Tema: Re: pakabinamos spintelÄ—s virtuvÄ—je
Autorius: booraz
Data: 2017-07-26 00:58:37
Dar yra elektriniai lankstai, kurie atidaro dureles (dvigubas  į viršų
paspaudus dureles ir uždaro paspaudus mygtuką esantį spintelėje, tada
neproblema ir žemo ūgio žmogui naudotis. Nežinau kiek tokie kainuoja,
bet vienoje įmonės virtuvėje teko naudotis :).

Kažkas tokio:
http://equipamientos-clc.com/wp-content/uploads/2017/03/freeflag.jpg

--
booraz