Tema: Re: pakabinamos spintel?s virtuv?je
Autorius: Edo
Data: 2017-07-20 15:19:59
Nieko gero ir kai kazka brangiau negu laminatas dedi. Pasikvieciau apdailininkus, pamate akcijinius Villeroy kluzikus, pradejo issipisinet, kad galiu ir uz plyteliu klojima daugiau moket :-) Toks ispudis, kad kainu ribas nustatineja is akies pagal spejama savininko pinigines stori.

--
Free News Reader
http://put.hk