Tema: Re: pakabinamos spintelės virtuvėje
Autorius: solara
Data: 2017-07-18 11:01:54
sakai, viską surinkus ir sukišus į atviras lentynas, situacija dramatiškai
pagerėtų :)
Pas mane mažai spintelių . Kur įmanoma, visur stalčiai. O juose - skirtukai
sudėti, ir kiekvienas daiktas turi savo vietą. Paprasta tiek man, tiek
kitiems etatiniams virtuvės eksploatuotojams :)

"Dainiushas"  wrote in message news:okkf6q$6to$1@trimpas.omnitel.net...

tai čia tipinė fėjų tvarkos strategija - viską surinkt ir sukišt
spintose spintelės ir uždaryt. Px, kad ten nieko neina rast, kad
atidarius krenta daiktai, kad norint kažką paimt reikia 10x visko
iškraustyt - bet užtai tvarka BLE!