Tema: Re: pakabinamos spintelės virtuvėje
Autorius: mindau
Data: 2017-07-18 18:13:57
nezinau koks butu skirtumas dabar, tada, dar prie lito, kazka minejo apie
+200 ltl spintelei.

"ostapas"  wrote in message news:okklfq$d5b$1@trimpas.omnitel.net...

o skirtumas - tik kokie niekingi 200EUR spintelei?

"mindau"  wrote in message news:okkhuv$9h6$1@trimpas.omnitel.net...

nieko ten ne kosmosas.. nebent baldzius niekada nedades/nemoka/bijo
o kaina, nu aisku kainuos brangiau.. nu bet pamokesi viena karta ir po to
naudojant dziugins ilga laika.. as va jau pasimokiau, kai pataupiau ir
sudejau tuos "stumokliukus", po metu issikvepe jie ir nebelaiko.. ir
nedziugina.. va ir pritaupiau blin..

"Saulius74901"  wrote in message news:okkhgp$95j$1@trimpas.omnitel.net...

na su tom iš antro linko tai kaina kosmosas bus, gal dėl to baldininkas
bijo, nes negaus €