Tema: Re: pakabinamos spintelės virtuvėje
Autorius: solara
Data: 2017-07-18 12:10:07
jei ką, tai pas mane ant rūbų lentynų yra lipdukai:

'L rūbai darželiui'
'L rūbai kasdienai'
'E rūbai darželiui'
'E rūbai kasdienai'

ir tie lipdukai tikrai ne dėl to, kad AŠ  neprisimenu ir nesiorientuoju :D

"Arj"  wrote in message news:okki1l$9j9$1@trimpas.omnitel.net...

- Brangoji, gal atsimeni kur cukrus?
- Jis prieskambaryj, vaistinelej, dezutej nuo kavos su uzrasu "arbata". ech,
ka tu be manes darytum....

"solara"  parašė naujienų news:okkf9i$6vt$1@trimpas.omnitel.net...

sakai, viską surinkus ir sukišus į atviras lentynas, situacija dramatiškai
pagerėtų :)
Pas mane mažai spintelių . Kur įmanoma, visur stalčiai. O juose - skirtukai
sudėti, ir kiekvienas daiktas turi savo vietą. Paprasta tiek man, tiek
kitiems etatiniams virtuvės eksploatuotojams :)

"Dainiushas"  wrote in message news:okkf6q$6to$1@trimpas.omnitel.net...

tai čia tipinė fėjų tvarkos strategija - viską surinkt ir sukišt
spintose spintelės ir uždaryt. Px, kad ten nieko neina rast, kad
atidarius krenta daiktai, kad norint kažką paimt reikia 10x visko
iškraustyt - bet užtai tvarka BLE!