Tema: Re: pakabinamos spintelÄ—s virtuvÄ—je
Autorius: spakainas
Data: 2017-07-18 09:35:30
Na tai jau tikrai ne apie apatines kalba :)) Apskritai po stalviršiu
jokių durelių turi nebūt - stalčiai n kartų patogiau.

Viršutinės pakeliamos į viršų patogiau - gaminant maistą nereik nuolat
varstyt, gali palikt atkeltas kol ten visokius prieskonius kilnoji (ar
šiaip rankos purvinos, nesinori ištepliot) ir pan. Į atverčiamas tai
galvą nusibalnosi jei paliksi neuždarytas.
Jeigu spintelės iki pat lubų - tai reik skelt į 2 dalis - žemesnes
pakeliamas viršun, viršutines atveriamas galima - ten laikysi retai
naudojamus daiktus, nes pasiekt sunku (nebent tamstos ūgis tai leidžia,
tada galima ir neskelt).