Tema: Re: pakabinamos spintel?s virtuv?je
Autorius: mindau
Data: 2017-07-20 15:46:06
tai viskas ok kol plius minus galimybes leidzia.. :)
as apie tai, kad "labai noretusi, bet negalim, nors garsiai niekam nesakom",
nes visi pinigai, net ir tie kur du kartus papildomai pasiskolinti, jau
sudeti i fasada/stoga/trinkeles ir x6'a ant tu trinkeliu..

"solara"  wrote in message news:okq856$771$1@trimpas.omnitel.net...

mes galvojome, skaičiavome, nuo pradinių skaičių nusiėmę rožinius akinius
primetėme gal +30%, ir vis tiek išlipom iš sąmatos :)
o realiai  - išaugo norai. Čia buvo sunkiausia save stabdyti.
'plytelės po 15eur? - nu neblogos. O, bet šitos dar gražesnės!. Bet jau
17eur. brangu? Bet tai tik +2 eur , ką čia, imam šitas... ' :)
ten kur iš pradžių buvo numatytas laminatas - gavosi trisluoksnės
parketlentės,
kur čekiška santechnika - hansgrohe maišytuvai, etc

taip ir išaugo .

beje beveik visur kur nepataupėm, praėjus keliems metams - džiugina :)
Nors yra dalykų kurie dabar atrodo jog būtų tikrai dzin, nevertėjo
išlaidauti. Sekantis namas gausis geriau :D

"mindau"  wrote in message news:okq7ej$69f$1@trimpas.omnitel.net...

tai tikiu, kad ir tokiu yra.. tfu tfu tfu.. kol kas neteko su tokiais
susidurt.
as cia labiau apie tai, kad is pat pradziu viskas daroma negalvojant anei
vieno zingsnelio i prieki..

"Edo"  wrote in message news:okq75f$60d$1@trimpas.omnitel.net...

Nieko gero ir kai kazka brangiau negu laminatas dedi. Pasikvieciau
apdailininkus, pamate akcijinius Villeroy kluzikus, pradejo issipisinet, kad
galiu ir uz plyteliu klojima daugiau moket :-) Toks ispudis, kad kainu ribas
nustatineja is akies pagal spejama savininko pinigines stori.

--
Free News Reader
http://put.hk