Tema: Re: pakabinamos spintelės virtuvėje
Autorius: Arj
Data: 2017-07-20 14:39:17
nezinau kokias tu ten dureles darai, bet pas mane tiek namie, tiek pas tevus
atidaromos - dar nei karto nebuvo, kad kas nors atsitrenktu I dureles. gal
tiesiog nereikia daryt su metro plocio durelem?

"dramblys"  parašė naujienų news:okpufi$tbd$1@trimpas.omnitel.net...

O aš pats baldininkas, ir namie susidėjęs į pakabinamas spinteles Blum
Aventos HF (pakeliamos sulenkiamos durelės), tai ir antrą kartą daryčiau
taip pat. Belenkaip patogiau už atveriamas dureles, galva nesidaužo,
atsidarius patogu ka nors paimti/padėti. Dėl darinėjimo jėgos, tai ji šiaip
reguliuojasi ir tikrai nėra taip, kad sunkiai atsidarytų ar užsidarytų.
Vienžo rekomenduoju. Tuo labiau, kad bendroje virtuvės sąmatoje ~2000 kEur
mechanizmai už 200 eur sudaro ganėtinai mažą dalį.

"Arj"  wrote in message news:okprn5$qp9$1@trimpas.omnitel.net...

o jei nervins - gailesies kiekviena diena del kiekvieno cento is tu 70Eur.
Yra cia kas pasidares - mane asmeniskai nervina, pagrinde tuo kad aukstai
ranka kelt reikia, o ir jegos daugiau reikia nei elementariom durelem.

"rr"  parašė naujienų news:okpr9g$pon$1@trimpas.omnitel.net...

Px, jei džiugins likusį gyvenimą, tai tie 70 eur px