Tema: Re: reikia dovanos - irankio, kas matet aGciju?
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-07-18 09:47:46
Va butent, 90% atveju tuscios lentynos. Nors praeidamas kazkada ziuriu -
guli deze su perfo graztais uz 10 euru - pasiemiau. Salia kampinis
slifuoklis, akumuliatorinis - sveria kaip bbz kas, baisesnio rankose
laikyt neteko :) Bet labiausiai uzmuse tai, kad jis ten ispakuotas ir
ijungtas, su disku uzdetu. Paspaudi - sukasi diskas tik daina, be pirstu
likt galima per kelias sekundes.