Tema: Re: reikia dovanos - irankio, kas matet aGciju?
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-07-17 16:16:18
Nu tarkim tas lidlo irankis zjbs, va tik ji gaut prireikus praktiskai be
sansu, t.y. jei man reikia suktuko siandien - kuriam lidle ji galiu
nusipirkt? Ten, kur pries 3 menesius buvo, ar ten, kur gal kazkada kita
vasara bus? :) Va taip ir gaunasi, kad eini ir perki kazka normalaus ir
ne maisto prekiu pardej :)