Tema: Re: reikia dovanos - irankio, kas matet aGciju?
Autorius: MRT
Data: 2017-07-17 23:46:33
> Nu tarkim tas lidlo irankis zjbs, va tik ji gaut prireikus praktiskai be
> sansu, t.y. jei man reikia suktuko siandien - kuriam lidle ji galiu
> nusipirkt? Ten, kur pries 3 menesius buvo, ar ten, kur gal kazkada kita
> vasara bus? :) Va taip ir gaunasi, kad eini ir perki kazka normalaus ir
> ne maisto prekiu pardej :)

Gal pas lenkus ar vokietukus tas lidl'as ir zjbs..
bet as suprantu apie ka tu.. LT lidl'e paziuri kiecia irankio nusipirkt,
ateini parden, tai ten jo ne kvapo, net tuscios lentynos ner..

Yr lidl'as netoli namu, bet ant tiek baisios pardes nesu mates..
net norfa aukstam lygyje man po lidl'o

Bet man sueina ju gira, kazkada ejau jos ir maciau sukciu gyvai !!