Tema: Re: OT: reikia dovanos - irankio, kas matet aGciju?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-14 08:58:38
On 2017-07-12 01:18, MRT wrote:

> Siandien pirkau "iranki" sukciu su 18V Lion.. maxej, uz kapeikas,
> nes uz akumo kaina priboras.. niuansas 550mAh :) .. kaina 27 pinigeliai.

Ir dirbs prastai, ir akuma kraus ilgai... pinigai i bala...

> Siaip durna mintis, bet gal multifunkcija per kelis daiktus?

O bent zinai, kas yra "multifunkcinis svytuoklinis" irankis ?????
Noreciau pamatyti ji per kelis daiktus .... :-))))

> [...]
> Ten ta akuma per kelis irankius keist eina..
> Tai sakykim turint 3 irankius - vienam akumui mirus, gali
> nuo kito irankio pasiskolint. Fuflumo juose maziau gal nei suduvoj..
>
> 69 - https://www.lidl.lt/lt/Pasiulymai-35.htm?articleId=9986
>
> Del kitu - bbz, nes Lidl'o cirku as nesuprantu, bet panasus sie:
> https://www.lidl.de/de/parkside-x-20-v-team/c19968
>
> Prie lidliavu kainu gal ir kokie melyni bosch, makitos, ....
> Tik nesidomejau ar jie stampuoja tiek irankiu ant tu akumu..
> nes kai kurie bent man atrodo, kad be 230V ten zaislai.
> Kazkaip negalvojau, kad nuo akumo imanomi (ir gaunas OK)

Keista, bet festoolo akumuliatoriniu lobziku dar niekas nesiskunde :-))

  bulgarkes,

Ir hilti, milwouke, bosch bulgarkes sukasi...

  ar diskinis pjuklas ..

Festool akumuliatorinis diskinis guli garaze ... ir pjauna neprasciau uz
laidini.  :-))   Jei jau pjauni medzio drozliu plokstes ar stalvirsius
desimtimis ar simtais metru, tai ten, zinok pakrovejai per pusvalandi
akumus pakrauna :-)

> 800W irankis is 20V_2Ah veikt turetu.. emm.. 3 minutes?

Pjauna tiek laiko, per kiek speja kitas akumas pasikrauti. Kame problemos???

Audrius K.