Tema: Re: OT: reikia dovanos - irankio, kas matet aGciju?
Autorius: MRT
Data: 2017-07-12 01:18:02
> idejos mazdaug tokios:
> -akumuliatoriniu suktuku komplektas - tu kur buna vienas smuginis, kitas
> paprastas.
> -multifunkcinis svytuoklinis irankis, su baterija
>
> kitas pop irankis, kuriam reiketu baterijos, nes zmogus sodybos
> perimetru kartais mestrauja, ku prailgintojo net fiziskai neprasivesi.
>
> planuojama isleisti suma nuo 200EUR, gali but daugiau, jei to vertas.
>
> reikia uz daugiau nei 2 sav, tai gal atvesht is fliukijos suspetu.
>
> kas medziojat nuolaidas? pagelbekit... dekui

Siandien pirkau "iranki" sukciu su 18V Lion.. maxej, uz kapeikas,
nes uz akumo kaina priboras.. niuansas 550mAh :) .. kaina 27 pinigeliai.

Siaip durna mintis, bet gal multifunkcija per kelis daiktus?
Cia mintis apie Lidl'o akumuliatorinius aparatus.
Ten ta akuma per kelis irankius keist eina..
Tai sakykim turint 3 irankius - vienam akumui mirus, gali
nuo kito irankio pasiskolint. Fuflumo juose maziau gal nei suduvoj..

69 - https://www.lidl.lt/lt/Pasiulymai-35.htm?articleId=9986

Del kitu - bbz, nes Lidl'o cirku as nesuprantu, bet panasus sie:
https://www.lidl.de/de/parkside-x-20-v-team/c19968

Prie lidliavu kainu gal ir kokie melyni bosch, makitos, ....
Tik nesidomejau ar jie stampuoja tiek irankiu ant tu akumu..
nes kai kurie bent man atrodo, kad be 230V ten zaislai.
Kazkaip negalvojau, kad nuo akumo imanomi (ir gaunas OK)
visokie lobziai, bulgarkes, ar diskinis pjuklas ..
800W irankis is 20V_2Ah veikt turetu.. emm.. 3 minutes?