Tema: Re: OT: reikia dovanos - irankio, kas matet aGciju?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-17 08:10:36
On 2017-07-14 11:29, MRT wrote:

> Raso krovimas 3-5 val.,

Nafig is viso irankis su tokiu krovimo ilgumu. Prireike retai naudojamao
irankio (iprasta, kad buityje naudoji retai) vakare kokiam medvarsciui
isukti ar skylei isgrezti. Paziuri - akumas per ilga stovejima
issikroves. Ijungi krauti. Pakrautas bus tada, kai jau eisi miegoti.
Darbas nepadarytas. Arba padarytas su kitais irankiais. Tas pakrautas
guls vel i stalciu, iki kito tokio pat karto. Tai nafig toks irankis????

  pagal talpa sakyciau krauna ilgokai.
> Piguvinis NiMh/NiCD irgi dziugintu salyginai.
> Jei tenka juo naudotis dazniau/daugiau - reiktu padoresnio, nesigincysiu

> as ne apie svytuokli, o apie irankiu gausa..

Taigi aiskiai parasei: " Multifunkcija per kelis daiktus" atsakyme i
klausima apie svytuoklini multifunkcini iranki...

> sukcius+greztuvas+svytuoklis+kitas_pop irankis
> tai juos apvienti pagal ta pati akuma
> jei daiktai 3-4 vnt., tai tie ~200+ Eur jiems negausiai,
> kad i labai rimtus orientuotis + darbas apie savo troba,
> o ne kazkokiam meistriukui, kuriam tai pagrindinis darbas.

> Tai matyt ir Lidl'inis sueitu

> Velgi speju, kad panasiai ir lidlinis suksis..

> Lidlinis per 1h, o jei kelis irankius turet - gautusi nebaisiai.

> Cia buvo apie tai, kad gal ne visada akumuliatorinis geriau uz laidini.

O as apie tai, kad praktiskai VISADA akumuliatorinis geriau uz laidini.
Akumuliatorinis turi tik viena problema - kas kokia 10 metu tenka
pakeisti akumus, jei iranki naudoji ne profesionaliam darbui (naudojant
profesionaliams darbui susidevetu ir pats irankis, ir akumai greiciau).
Laidini pro kokybes nusipirkai - turesi beveik visam gyvenimui naudojant
buitiskai. O akumuliatorinio susens akumai...  Visa kita - tik pliusai.
Tai, kad is akumu neuztenka galios ar trumpai sukasi - gali pasakoti tik
tokiais irankais nedirbes ir ju neturejes zmogus. Jei netiki  -
pasiieskok, yra youtubej festool diskinio pjuklo testai, kiek metru
nupjaunama su vienu akumu ikrovimu. Tai maziau su laidiniu nupjausi -
nes rozeciu pekeliui pagal pjuvi teks ieskoki....

Audrius K.